Monday, January 5, 2009

PANAS betul dengan awek nie...

Gua bengang betul dengan sorang budak pempuan nie.. budak pempuan nie merangkap bakal awek gua lah kot.. (agaknye lah..)

Dia janji dengan gua kan nak dtg jumpe gua kat kampung gua la.. cakap manis btul nak datang 25 Dec ari tu.... Gua punyer lah tunggu dari sehari ke sahari.. jgn katakan diri dia yg nak datang, tapak kaki dia pun gua tak nampak.

Huhhh.. berangin gua!! klau tak boleh nak datang jgn ler janji kat gua.. pantang nenek moyang gua klau org berjanji tapi tak tunaikan..

Bila dia call langsung gua tak jawab. Padan muka dia, montot betul ler dia nie.. gua tengah panas nie!!.. Ikutkan hati nak letak kan bakal awek gua nie kat Zoo Taiping....

bagi dia kawan dengan tapir kat Zoo tu.....

Pastu ade lagi... otak bakal awek gua nie lambat betul 'pick-up'nya... tu lah kawan lama sangat dengan enjin kereta lama. Gua suruh tukar enjin kereta baru tak nak pulak.

Gua nak tengok sampai bila dia nak belai enjin kereta lama dia tu...

Dah lah. Tido lagi baik!!

No comments:

Post a Comment