Friday, January 30, 2009

Kesian Hanfon Rosak Yer..

Dua tiga hari lepas, gua pergi lah office kawan pempuan gua yg sorang nih. Yang gediks skit nih...
Pergi office dia pun sebab atas urusan perniagaan. Pergghh.. gua nie mcm buat bisnes riban2 tapi sebenarnya bisnes kecil2an saja.

Tekak gua dahaga betul.. kat office tu tak de pulak kantin. Kalau ada kantin pun kene pergi kat bangunan sebelah pastu naik pulak tingkat 4.. hahh.. kat situ lah ada kantinnya. Gua cakap kat kakak customer service yg agak cute tu yg tengah duduk kat kaunter customer service lahhh..

"Kak.. saya nie dahaga laa.."

Lalu akak CS tu cakap.. "hahh.. akak tau nak order kat sape.. ko tunggu jap.."

Pastu gua pesan kat kakak CS tu lagi.. suh tea lady buat milo O. Kakak CS tu menjalankan tugasnya dengan cemerlang sekali. Begitu juga tea lady tersebut.

Sebenarnya tea lady tu lah kawan pempuan yg gua maksudkan di awal cerita tadi..

Tea lady tu hanginn aje.. membebel2 mulut dia.. lantak lah kan.. suka juga sekali sekala tengok dia membebel tu kan.. tapi yang pastinya milo O yg dia buat tu sedap jugak la.. boleh ke peringkat seterusnya nihh..

Hah eleh minah nie... gua baru suh dia buat milo O aje.. belum lagi gua suh dia masak nasi tomato kasi gua makan kan.. dia tanye gred ape yg gua nak bagi kat dia atas kesedapan milo O buatan dia tu....

Lepas tu ada lagi.. mengadu kat gua.. hanfon rosak..
Alahai bukan rosak apa pun, penutup bateri dia aje yg longgar suka terbuka tapi still boleh jawab call lagi tak pe lah kan..


Gua suka tengok wall paper dalam hanfon dia..
kiIiuuTTtttttt...

Teddy bear dia tu besar dari badan dia.. Nasib baik dia tak suruh gua beli teddy bear yang lagi besar dari dalam gambo tu kan..

No comments:

Post a Comment