Thursday, January 8, 2009

Lu Rindu Kat Gua Ehh?

Ada lah sorang daks pempuan nie.. dia punya lah happy gua turun KL.

Gua tak inform dia pun yg gua nak pergi KL. Tak nak lah bitau.Semalam sampai kat ofis daks pempuan nie gua call dia.. gua cakap..

" Cik wxyz, awak ada hutang dengan bank yer..."

(wxyz = nama terpaksa dirahsiakan, untuk keselamatan bersama)

Gua dengar suara daks pempuan nie mcm cuak2 kot.. dia jawab..

"Errr.. mmg laa saya ada hutang dgn bank.."

Amboi jawapan dia mmg sgt bernas. Tapi mcm tak boleh nak continue berlakon sbb dia tau itu suara gua.. hahhh!!

Gua dengar dia rindu sgt kat gua kan.. so ari nie gua jumpe lah dgn dia. Kesian pulak tengok dia yang rindu sgt kat gua tuh. Gua bagi lah dia peluang tgk muka gua nie puas2.. hahaha!!

So.. awak dah puas ke tgk muka saya? Kalau blom lagi, hahh mai sini saya puaskan awak.. opss!!


Gambar diatas tiada kena mengena dgn cerita di atas juga. Ini bukan peti surat rumah gua yer.. Gambar hiasan semata-mata..

2 comments: